www.yamahadt.cba.pl - witaj!
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
.
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Zaloguj
Forum www.yamahadt.cba.pl Strona Główna
->
www.yamahadt.cba.pl
ZAPRASZAMY!!
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Uwaga! Forum zostało przeniesione na www.yamahadt.cba.pl ! Od tej pory funkcjonuje tam najlepszy i n
----------------
Regulamin
Nowosci
Yamaha DT
----------------
www.yamahadt.cba.pl
ZAPRASZAMY!!
www.yamahadt.cba.pl
ZAPRASZAMY!!
www.yamahadt.cba.pl
ZAPRASZAMY!!
Giełda
----------------
www.yamahadt.cba.pl
ZAPRASZAMY!!
www.yamahadt.cba.pl
ZAPRASZAMY!!
www.yamahadt.cba.pl
ZAPRASZAMY!!
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
DT master
Wysłany: Czw 12:41, 06 Wrz 2007
Temat postu:
Ja mam prostrze rozwiązanie! które sie praktycznie zawsze sprawdxza xD IM Droższy tym lepszy xD Ja osobiście do gaźnika leje casrtola za 40 zł i iejst jak marzenie
a do przekładni to hipolek xD
Gość
Wysłany: Czw 18:26, 19 Lip 2007
Temat postu:
Ok. Juz biegne to zrobic jak mowisz. Tak sie zastanawiam... czy do dozownika zamiast tego shell'a bo nie wiem gdzie go kupic(jak znajde to bede kupowal
) moge lac jaki kolwiek olej byle 2T. Wczesniej milaem Piaggio 80cmm ktory ciol ponad 110 bo wazyl 75kg
i lalem do dozownika olej Firmy Statoil(tak tak olej firmy stacji paliwowych) i jezdzilem na nim przez 2 lata i byl calkiem okej. Wiec chyba kupie go(25zl za 1litr) i wleje bo napewno bedzie lepszy niz ten mixol.
Dobra jak skoncze robic sprzeglo to napisze czy sie udalo...
Timmy
Wysłany: Czw 17:09, 19 Lip 2007
Temat postu:
1. Pewnie, że możesz! (nikt nie zabrania) Chociaż moim zdaniem mixol nadaje się tylko do jawki i wsk, gdzie maksymalne obroty pewnie są o połowę niższe niż w DT:) Mój znajomy crossowiec powiedział mi kiedyś, że mixol od chyba 8tyś przestaje smarować a zaczyna trzeć... Nie wiem ile jest w tym prawdy, ale zważywszy na to, że w półwyczynowych i wyczynowych sprzętach nikt go nie używa, może być w tym trochę prawdy. Wiem na pewno, że silnik na lepszym oleju w mieszance pracuje ciszej i bardziej miękko. Ja wolę nie ryzykować
2. Nie mam 80, ale ta śruba na 99% jest od regulacji sprzęgła. Spróbuj poluzować najpier linkę przy kierownicy (prawie maksymalnie) oraz wkręcić nieco tę śrubę, a następnie metodą prób i błędów (zdejmujac dekiel i lekko odkręcając śrubę) znaleźć odpowiednie ustawienie. Na koniec wyreguluj luz linki śrubą przy kierownicy. Mam nadzieję że pomoże...
Gość
Wysłany: Śro 22:35, 18 Lip 2007
Temat postu:
ahaaaa. A ja jezdzilem na Mobilu full syntetyk 50w. to chyba nic sie nie stanie.
Nast nurtujace mnie pytania
:
1) czy do dozownika moge lac mixol... bo na takim jezdzil jak go kupielm..?
2) a nast to taki raczej skomplikowane poniewaz: strasznie ciekla mi dt i zdiolem dekiel kupilem nowa i jest ok ale, ale przy sprzegle( bo ten dekiel sciagnelem) znaczy przez sprzeglo przechodzi taka szpilka nagwinotowana na koncu bardzo cienka chyba na 8 nakretke... i skladajac dekiel nie zwazalem na nia jak jest wkrecona, wkrecilem do konca i jak motor byl goowy to naciskam na sprzeglo a ono chodzilo tak lekko ze jednym palcem naciskal klamke. I chcialem to naprawic poprostu napinajac linke, napiolem sprzeglo chodzilo twardziej (normalnie) ale przez to ze tyle wykrecilem linki to sprzeglo trzymalo caly czas. Jak wrzucilem bieg( nie odpalaja motora, bo nie nalalem jeszcze oleju) 1st to jag go pchalem na 1st to jechal lekko niczym jak na jalowym i wydaje mi sie ze to wina wlasnie tego ze tak bardzo ta linke wyciagnolem...ale znowu jak troche popuszcze linke to bedzie chodzilo leciutko. I zwracam sie do Was z pytaniem czy trzeba to wyregolowac ta szpilka co przechodzi przez sprzeglo po przez pokrecenie nia??
Ja do yamaha poland napisalem tyle emajli a oni i tak to olewaja
Timmy
Wysłany: Śro 19:50, 18 Lip 2007
Temat postu:
W silniku dwusuwowym, do smarowania przekładni i sprzegła stosuje się olej tzw. przekładniowy - wspólny dla całego "dołu" silnika. Ja w tym celu w swojej 125 używam syntetycznego oleju Motorex 10W/30, do dozownika natomiast, leję Shell'a - VSX. Co do amorka, może są to kalamitki do smarowania? U siebie na dole amortyzatora mam normalną śrubę (klucz 32) do zmiany napięcia sprężyny...Powodzenia:)
Gość
Wysłany: Śro 14:03, 18 Lip 2007
Temat postu: Oleje...Gdzie co i jak!
Witam! Zostalem nowym wlascicielem dt 80cmm 94' chlodzona ciecz.
Mam nast. pyt:
1) czy olej ktory sie wlewa do silnika przez kurek po prawej stronie silnika to olej wspolny dla silnika i przekladni? Jak nie to prosze o podpowiedz gdzie sie znajduje otwor do wlewu oleju do przekladni.
2) Jakie oleje byscie mi polecili do dozownika, do silnika i skrzyni?
3) U gory amartyzatora mam zaworki... czy one sluza do ustawienia cisnienia w nim..czy robi sie to za pomoca wlania gestszego oleju..pytam poniewaz jest troszke zamiekki
Z gory dziekuje za odpowiedz z pozdrowieniami Robert
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Bearshare
Regulamin