Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany:
Pią 18:59, 02 Mar 2007 |
|
|
|
Zastanawiam się nad możliwością instalacji silnika z ok 2000 do ramy Dt125 z 93'. Czy może ktoś próbował czegoś podobnego? I czy takie coś jest wogóle możliwe? Proszę o radę.
|
|
|
|
|
lukas Gość
|
Wysłany:
Śro 22:04, 25 Kwi 2007 |
|
|
|
ELO!zakupilem nowa yamahe dt50r,ale silnik jest zablokowany,wyciagnolem zaslepke z rury wydechowej ijest duzo lepiej,co dalej?motorek nadal robi 50km.
|
|
|
Timmy
|
Wysłany:
Pią 19:27, 27 Kwi 2007 |
|
|
Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 21 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Zdaje się że w puszce filtra powietrza jest kryza, podobnie jak za gaźnikiem. Jednak bez regulacji gażnika (czyt. bez wizyty w serwisie) można zatrzeć silnik. Ale nie zrażaj się, jeżeli przy odrobinie samozaparcia, można dokonać tego co w pierwszym poście:D to znaczy, że wszystko przed nami!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
lukas Gość
|
Wysłany:
Sob 20:48, 28 Kwi 2007 |
|
|
|
co to jest kryza,co i gdzie za gaznikiem?.mieszkam za granicom i tu nawet rozmawiac w serwisie na ten temat nie moga!!!dlatego pisze do was z mysla ze ktos mi cos podpowie.musze zrobic to sam.motorek ma tydzien,tylko jechac nie chce.)gaznik mialem zdemontowany ale nic tam nie widzilem z przodu i stylu.z gory dziekuje za pomoc!!!!!!!!
|
|
|
lukas Gość
|
Wysłany:
Sob 20:48, 28 Kwi 2007 |
|
|
|
co to jest kryza,co i gdzie za gaznikiem?.mieszkam za granicom i tu nawet rozmawiac w serwisie na ten temat nie moga!!!dlatego pisze do was z mysla ze ktos mi cos podpowie.musze zrobic to sam.motorek ma tydzien,tylko jechac nie chce.)gaznik mialem zdemontowany ale nic tam nie widzilem z przodu i stylu.z gory dziekuje za pomoc!!!!!!!!
|
|
|
Adaśko Gość
|
Wysłany:
Śro 9:52, 23 Maj 2007 |
|
|
|
Nie mogę sobie porzdzić z ciągle powtarzającym się problemem jakim jest ciągle urywająca się linka od sprzęgła już kt€ryś raz z kolei zakładam ją a ona po 2 - 3 dniach na nowo się urywa co robię zle proszę o poradę
|
|
|
lukasz
|
Wysłany:
Nie 16:05, 10 Cze 2007 |
|
|
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik
|
A jesteś pewny, że kupujesz odpowiednią linke ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
DT master
|
Wysłany:
Czw 12:47, 06 Wrz 2007 |
|
|
Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pomorskie - Sierakowice
|
Wstrzyknij do linki troche oleju trzykawką. Kup lepszą linke. Jak Sie urwie to utop motor. A jesli nie masz ochoty go topić to zamiast kupować nową to maksymalnie ją popuść nawet na regulacji w silniku potem zacisnij na koncu <tam gdzie ise urwała> nakrętke na klucz "10" i wsadź jak gdyby nigdy nic i ze tydzień pochodzi ;P ja tak zawsze robie bo nie chce m isie nigsy czekać aż nowa przyjdzie:P mi juz tak trzyma 2 tyg. i jeszcze jeszcze jezdze ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
Timmy
|
Wysłany:
Pią 10:18, 07 Wrz 2007 |
|
|
Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 21 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
yamahadt.cba.pl - i wszystko jasne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
DT master
|
Wysłany:
Śro 19:02, 12 Wrz 2007 |
|
|
Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pomorskie - Sierakowice
|
pfff ale rozwiązanie... pff!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|